Kızım 8 aylık, son iki gündür sık sık kaka yapmaya başladı yani ishal değil normal ama karnını doyurduktan sonra genelde emzirdikten sonra hemen kaka yapıyor bu günde 3-4 bez oluyor, sürekli karnını elleriyle kaşıyor ve sıkıyor. İştahsız zorla emziriyorum ya da ek besin veriyorum su dahil iciremiyorum. Kaka rengi bazen yeşil oluyor ama genelde normal sari renkte bazen ise mukuslu oluyor.ilk kez boyle yapıyor, Normalde günde 1 kaka en fazla 2 kaka yapıyorken birden neden böyle olmuş olabilir? Lütfen yardımcı olursanız cok sevinirim..bir de ağzını dedeler gibi şapırdatıyor anlamadım neden olabilir 🤔 .