Betsel Bebeğimin bugün burnn aktığını gördüm ve çok sık hapşuruyo aspiratörle çektim temizledimde şimdi gece uykusu için sallıyayım dedim genzi akıyo sürekli yutkunuyo sizde yaşadınızmı naptınız
Minikmucizem555 Betsel evet bizimde vardı malesef sık sık temizlemek ve odasını havalandırmaktan baika bir çaresi yok.
Minikmucizem555 Betsel yavrum ya kıyamam odasına buhar makinesi açın birsz dil yatırın isterseniz aklıma gelen bunlar . Çok geçmiş olsun 💐