94z-20u canm o zaman ağrıya dayanığın varsa taktır istersen he bide şunu söyleyim ben sezeryenle oldum iki çocuğum ikiside ilkinde ben gittim taktırmaya bi buçuk ay sonra gittim taktırmaya rahim ağzını bulmaya zorlandı kadın bulamadı bide o sipreli içeri yerleştirmeye çalıştı bana dikişlerim tazeydi dikişlerime dokundu az bi şey kan bulaştı siprelin kafasına bana dedi dikişlerine dokunuyor dikişine zarar verir açılma olur içte rahim ağzını bulamadı adet olunca gelirsen iyi olur dedi olmazsada bi ay sonra gel dedi yine deniycez dedi ondan canm benim başıma şöyle durum geldi anlatmak istedim belke yardımcı olurum ondan sonra gitmedim eşim dedi ben korunurum gerek yok bide irelde çocuk düşünürsek tak çıkar uraşmayalın dedi öyle korunmaya devam etti 3,5 sene ondan sonra yine kendi isteyimizle çocuk yaptık şuan eşim korunuyor ben hiç bi şey koydurmadım yapmadım prezervatifle korunuyoruz en iyi marka ok markası çok iyidir 5 senedir biz böyle korunduk Allahın izniyle hiç bi şey kendi istedigimiz dışında olmadı. Siz nasıl korunuyorsunuz ki, bu kadar korkuyorsun?