Merhaba kızlar salı günü oğlumun sebepsiz yere ateşi 39.5 e çıktı birden bire ateş düşürücü banyo derken düşürdüm uyandığında tekrar ateş 38 e çıktı bu böyle 2 gün devam etti ama yemesinde falan bir şey yoktu sadece keyifsizdi aile hekimini aradim anlattım idrar enfeksiyonu olabilir dedi cuma günü idrar ve kan verdik akşamına dişi patladı bir daha ateslenmedi heralde dişten oldu dedim bugün sonuçları almaya gittim idari temiz ama kan değeri çok yüksek enfeksiyon geçirmiş dedi ne olduğunu anlayamadım Çarşamba tekrar kan verin büyük ihtimalle geçmiş 3 gündür ateslenmedi dedi şu sonuçlardan anlayan varsa beni bı aydınlatın nolur 9 ay 24 günlük oğlum