Ylcnbsr tabii ki mızıldıandı. Zorladı, hep dikkatini başka şeylere çektim uyku arkadaşı da edinebilirsiniz. O benim kolumu arkadaş yaptı kendine illa dirseğimle oynayıp yatıyor hehe. En önemlisi asla dönüp bir kete bile dur bu sefer sallayayım demedim. Bazen tamı tamına 2 saat uyutmaya çalıştım yanında yatarak baktım 5 dk sonra uyandı yine pes etmedim yine devam ettim. En önemlisi öncr kendin inan çünkü çocuk senin kararlılığını hissediyor. Ben yürümeye başlmadan halletmem lazım dedim hep sonra daha zorlayabilir diye. Bak hala bazen beni 1.5 saat uğraştırdığı olabiliyor bazen de 10 dk da dalıyor. Ama iyi ki yapmışım önceden ayağımdan bırakmaya korkumdan ne kendime vakit ayırabiliyordum ne iş yapabiliyordum. Şimdi o uyuyor ben duşa bile girebiliyorum. Yaparsın ben sana inandım ☺️