Yagmurkar Kızlar merhaba 1 yaşındaki oğlum son zamanlarda çok mızmız oldu.. istediği herşeyi ağlayarak yaptırmaya çalışıyor , ağlayınca umursamayım alışkanlık yapmasın diyorum ama erken mi acaba nu davranış için bilemiyorum . Sizde durumlar nasıl 🧐
Burcu35 Yagmurkar 2 yaş o mızmızlığın zirvesi diyorum. Hem ne kendini yere atlamalar ağlarak istek yaptırmalar öffff
SeydArslan Benim kızım da 1 yaşında ağlayarak istediği zaman duymazdan geliyorum sonra susup güzelce aaaaa (ver) diye sesleniyo veriyorum 😂
Burcu35 Yagmurkar Of hemde nasıl. Asla bakmam yüz vermem istediğini yaptıramaz diyordum ama kınadığım başıma geldi🙊