Merhabalar happy kidse geçeli 5 gün oldu. Gerçekten çok çaresizim bana çare olun. Sezaryenle doğum yaptım oğlum doğduğu gün sünnet oldu. Hastanede yatarken gayet güzel emiyordu eve geldik emmemeye başladı. Mama veriyoruz cuk cuk dibini görüyor mememe yaklaştırınca katılır gibi ağlıyor diliyle elleriyle ittiriyor mememi. Sünnet ağrısı vardır dedik en başta mama verdik hatta yalancı emzik de verdik emmesi kuvvetlensin diye buna rağmen sarılık oldu yeterince besleyememişiz oğlumu. Psikolojim bozuldu artık göğüslerim taş gibi doluyor sağıyorum biberondan çok güzel emiyor ama kaynağına gelince yok almıyor göğsümü. Bende mi sorun var bilmiyorum ne yapmalıyım ilk bebeğim çok tecrübesizim. Bana akıl verecek kimse yok mu 😔