Kızlar bugün aşı için doktora gittik. Kendi doktorumuz izindeymiş ne zaman gelir belli değil dediler. Neyse aşı mecbur yapılacağı için başka doktordan randevu aldım. Üç gün sonra 5 aylık olacak bebeğim. 15 gün sonra yavaştan ek gıdaya geçelim dedi. Bana bi liste verdi. İlk bir hafta 10 kaşık yoğurt yedir falan diyor ilk seferde bu çok değil mi ya 🙄 azar azar tadımlarla olmuyor mu bu iş 🙁😂