Merhabalar, kızım 5 aylık oldu ve bir süredir kucaktayken kendini geriye atıyor, örneğin emzirme pozisyonunda kucağıma alıyorum alır almaz önce kafasını geriye atıyor sonra iyice belini büküyor sarkıyor kucağımdan geriye doğru, keyfi yerinde etrafa bakıyor geriye doğru kendini atıp arkada kim var diye bakıyor, o kadar kuvvetli yapıyor ki zaten kilolu düzeltmekte de zorlanıyorum. Bunun belli bir sebebi var mıdır yaşayanlarınız var mı gelişiminin bir parçası falan mi yoksa ciddiye almam gereken birşey mi? Şimdiden teşekkür ederim