Teyzemin oğlu bir yaşına kadar hiç ek gıda almamış sadece emmiş bir yaşından sonrada çok az yiyormuş ama kilosu yerindeymis. 2 yaşında sütten kesmiş bugün çocuğu gördüm bayadir görüşmüyorduk 2 yaş 2 aylık suan gayet iyi çiğniyor her yemeği yiyor. Teyzeme sordum nasıl böyle diye benimki 7 aylık herşeyi reddediyor dedim valla hiç zorlamadim yerse yer yemezse yemez dedi ek gıdayı oda reddediyormus ama bir yaşından sonra az da olsa yiyormuş gece çok kalkiyormus sütten kestikten sonra gece de uyanmaz olmus. Benim merak ettiğim bir yaşına kadar yemeyen çocuk cignemeyi falan öğrenemez gelişimi iyi olmaz deniyor ben oğlumu hep zorluyorum hem ben üzülüyorum hem o üzülüyor ve yipraniyoruz onu gordukten sonra zorlamasam mi acaba diyorum. Bu arada kan değerleri vitamin değerleri herşeyi normalmis teyzemin dediğine göre masallah turp gibi de zaten.