Dkk Kızlar yeni 4 numara aldım geçen haftaki e bebek kampanyasından. Fakat 3 numaradan ince ? (Aktif bebek gibi sanırım) ayrıca dışı düz oluyordu bu desenli ? Sizin de dikkatinizi çekti mi
HonKiPonKiDoNiNo Bizde 4 e gectik ince gelmedi bana 🙄 evet 2 farkli desen var bi ayicikli,birde kar tanesi gibi 🤣🤣 Dkk
nikimikedi7 Dkk ben doğduğundan beri kullanıyorum şuan 6 numaradayız. Bana inceliğinde fark gelmedi şimdiye kadar. Premium care her zaman aktif bebekten ince zaten. Bezin dışı da numarasına göre deseni değişiyor
Kuzey-41 nikimikedi7 aktif bebek daha ince canm ben o yüzden ya aktif bebek yada günlük rahatlik aliyorum premium olan kalın geldi bana
Bahri2020Beren2021 Ben de fark etmistim ama ince olması daha cok hosuma gitti simdi 5 numara aldim koliyi henüz acmadim
littleprincemom Kuzey-41 gunluk rahatlik denemek için aldim bende begendim ince ama hemende dolmuyor guzelmis oda