Bebeğim 5 aylık mama olarak hemen anlatayım size önce Aptamil 1 numara aldık sonra baktık çok şiddetli gaz ve kabız yaptı. Sonrasında hipp mama aldık tadını beğenmedi bebeğim. Sonra sma gazi ve kakasında çözüm olmadi. Ardından doktor önerisi ile Aptamil conformil 1 aldık bunu birazcık sevdi ama çok iştahlı değildi kabızlığı ve gazi rahatlattı ama 60 CC üzerine çıkmıyordu. Sonra bu mamada sıkıntı yaşadık bulamadik internette bir anda 60 TL lik mama 120 TL oldu 300 Gr mi sonra Allah bin kere razı olsun Aptamil in müşteri temsilcisinden mamayı bulamadığımi söyleyince Bebelac nutri konfor u onerdi içerik olarak ayni aptamille dedi. Ve gerçekten aldık bebeğim şuan iştahını açtı zaten zayıftı da ve 4 güne bir az yapan kakasını şuan bin şükür hergun yapıyor. Eğer ki bebeginiz gazlı ve kolik bir bebekse kesinlikle deneyin derim cunko gaz kabızlık hepsi düzeldi ve azaldı şükür. Belki böyle bir mamaya ihtiyacı olan anneler olur diye yazdim cunki o kadar zor ki yaşayan biliyor