0503 benim annem vardı Yanımda hiç başka bir is yapmadım. Sadece sağım yemek ve uyku. Bebek de yoğun bakımdaydı o yüzden yapabildim. Ama yanınızda biri varsa bebegi uyutacak o zaman da yapılabilir. Ben saat başı sağım yaptım 15 dk birini 15 dk birini sonraki saat başı geldiğinde yine sağım yaptım gece de aynı şekilde sanki bebek için uyanıyormuş gibi saat kurup kalktım