Can34 aynı sorunu bizde yaşadık gece yatıp sabah kalkan oğlum 1 hafta boyunca gece uyuyamadı kıvranmaktan. Kakasında çizgi çizgi kahverengi lekeler oluştu ve inanılmaz kötü kokmaya başladı. Doktorumuzun tavsiyesi ile değiştirdik sidefer kullanıyoruz şimdi. Çok şükür bir sorunumuz kalmadı. Sizde doktorunuza danışın bence