sevimeyuboglu61 Arkadaşlar yarın 22 aylık oğlum sünnet olacak, lokal anestezi ile gerçekleşecek Doktorumuz 3-4 saat sonra eve gidebileceğimizi söyledi, bu süreçte önerdiğiniz şeyler var mı ?
Mevr sevimeyuboglu61 hayırlı olsun şimdiden 🥰 benim bebeğim bir aylıktı olduğunda eminim çok farklı olur ama yine de doktorun söylediğini söyliyim dedim çocuk çiş yaptığında bezi değiştirme o çişle iyileşecek demişti sadece kaka yaptığında değiştirmiştik. Allah kolaylık versin 💕
sevimeyuboglu61 Mevr tamamdır çok çok teşekkür ederim peki siz bir aylıkken sünnet yaptırdığınız da zorlandınız mı Bir sylıkken ne kadar aç kalması gerekti
sevimeyuboglu61 Mevr şimdi 28 haftalık hamileyim yüne oğlum olacak onu çok bekletmek istemiyorum sünnet için
Mevr sevimeyuboglu61 verdiğim en iyi karardı bence çok kısa sürdü ve iyileşmesi de sadece 2 gün. Tek sıkıntı bir hafta bezini açtığımızda krem sürdük ben onda çok zorlandım malum acemiyim ilk çocuğum anneme yaptırdım hep ama şimdi ikinci oğlum olsa ben yaparım 😄 ben emzirdim götürdüm yanıma da emziğini aldım o zamanlar emiyordu emzik sonra bıraktı elini tuttum emziğini verdim sakince durdu hiçbir sıkıntı yapmadı bize güzel yavrum 🥰 özetle tavsiye ederim ne kadar erken o kadar rahat oluyor ☺️ Size de hayırlı olsun şimdiden ikinci oğlunuz sağlıkla kucağınıza alın inşallah
sevimeyuboglu61 Mevr ah teşekkür ederim yorum için bizde çok şükür ndğn olduk , 1-2 saat huysuzluk noldu ama kalanında iyi çok şükür Bende ikinci çocuğu 3 aylık yapmak istiyorum nsizden cesaret aldım teşekürler ❣️
Mevr sevimeyuboglu61 inanın hiç huysuzluk falan olmuyor anlamadığı için sadece bir iki kere çiş yaparken huzursuzlanmıştı o kadarcık 🥰 yaptırınca iyi ki diyeceksiniz eminim. Hayırlı olsun Allah damatlığını da göstersin büyük paşanızın ☺️