Asli06 Rica ederim inşallah birazcık da olsa işe yararsa ne mutlu bana ☺️ Aslında her zaman zor ama çok küçük olunca daha da zor insanın içi acıyor o acı çektikçe elinden bir şey gelmiyor ya çok kötü hissediyor insan 😔 azıcık daha büyüsün eline bir şeyler verirsin kemirir hem kaşımız olur hem de ağrısı hafifler daha rahat edersin inşallah kolay atlatır 🙏🏼