Aybuke35 canım korkma kubrit gibi bişi düşün daha uzun bi çubuk onu göbeğine sürüyo ben de önce baya yakmak diyinci korkmuştum☺️ Hatta kordonu da dr kesti baya sabit tuttular benimki nefret ediyo daha 3 günlükken bile sabit tutulmuyodu(bana benzemiş😂) ben canı acıyo diye deli gibi ağladı sandım ağlamaya başladım dr asistnları falan da gerildi baya malum lohusaydım napcaklarını şaşırdılar☺️ sonra dr umuz annesiiii gel bakalım yakma nasıl oluyo göstereyim sana dedi uzat kolunu dedi uzattım bana da sürdü hiç bişi yok. Dr korkma sadece elini kolunu sabit tuttuğumuz için ağlıyo dedi😯