Asu1 Kızım 3 aylık her gece uyumadan önce kendini yırtarcasına ağlıyor ağladıktan sonra uyuyor 🤦🏻♀️ Gaz dan mı yapıyor acaba yoksa uykuya mı zor dalıyor aynı durumu yaşayan anneler var mı? Her gecemiz acaba şu mu bu mu demekle geçiyor 🥺
Glyshnn Asu1 sicak bi suyla yika gece oyle uyut sürekli ac olsun bide iyice yika yedir yorgun duser belki