Aysel0609 Idrarin kulturunde bakteri cikti 7 aylik oglumun, klebsiella 60.000 yazio. Sonda takip oyle tahlil yapilacakmis, poset yaniltabilirmis, sonda cok acitir mi canini evladimin, travma yaratirda cisini yapmaz die korkuorm, yasayan var mi ?
esmerayes Aysel0609 hayir incecik bisey zaten canini acitmaz sadece takilirken biraz rahatsiz eder o kadar
esmerayes Aysel0609 benim ogluma ameliyatta takildi 1 ay sondali kaldi herhangi bi problem olmadi sadece elini surekli oraya atip cekistirmeye calisti agri aci falan olmadi
Esmataha Aysel0609 yok kuzum bebekler için olanları var. Üstelik takarken kayganlaştırıcı jel sürüyorlar. Geçmiş olsun.
ilkey27 Aysel0609 canım benim oğlum ameliyat olmuştu 3gun kaldı bir sıkıntı yaşamadık ve her idrar kültürunu sondayla alıyorlar acımıyor merak etme
esmerayes Aysel0609 3 aylikti bobrek ameliyatli oldugu icin her ay bizde kultur veriyoruz sondayla aliniyo hep
eymenzeynep Benim oğluma bebekken 2 kere takıp öyle idrarını almışlardı. Bizi içeriye sokmadılar o yüzden acıdı mı bilmiyorum. Ama sonrasında bir problem olmadı
Cansuk Erkeklerde kolay oluyor yapışkanlı poşet koyuyorlar. Benim kızımda taktılar 1 yaşında kız çocuklarında zor oluyor kayıyor sürekli
Birkizbiroglan Aysel0609 çok geçmiş olsun..biz 2 aylıkken taktirdik. Ama bizim Dr biraz değişikti. Çok ağladı. Ucu 1 gün boyunca kızarıkti. Ama eğer zaten cisi varsa saniyeler sürüyor.
Aysel0609 Birkizbiroglan tesekkurler, sizede gecmis olsun..nasil degisikti, tum doktorlar ayni sekil takmio mu, nie acitti bebisin canini ya