Rainnn 2 yaşında 2 kelimeli cümleleri kurması bekleniyor. Ama bu her bebekte farklı olabiliyor. Daha önce de olabilir daha sonra da. Benim kızım 20 aylıkken konuştu. Bir yere daha yazmıştım size de önereyim. Konuşma zamanı diye bir kitap var. Çok faydası oldu bence . Her gün kitap okudum. Bir şey istediğinde kalemi mi istiyorsun , peçeteyi mi istiyorsun diyerek sordum. Konuştum, şarkılar, tekerlemeler söyledim. Günde yarım saat eğitici çizgi film izlettim. Önerebileceklerim bu şekilde. 👌☺️