EmineFerman43 Arkadaslar 12 gün oldum dogum yapali Sezeryan oldum .Kanamam kesildi sizce neden olmuş olabilir
Kasimannesi_ EmineFerman43 benim de 11 gün oldu normal doğum yaptım kanamam çok çok az kaldı normal sanırım