Bebeğim 4 aylık ve kan ilacı başlanması lazım fakat bunu sağlıklı bulmuyorum. Ebemiz ben kullanmadım çocuklarıma ama sana bunu vermek zorundayım diyerek vegaferon verdi. Şimdi ben bu ilacı kullanmasam da pekmez içirsem bi sıkıntı olur mu? Bu yöntemi deneyen var mı?