Dun esimin kardesine gittik ama bizim oğlan girer girmez ciglik cigliga ağladı ve 2 saat durmadan ağladı en son sallaya sallaya yarim saat uyudu sonra bi daha basladi artik susturamayinca eve geldik . Inanir misiniz daha bahceye girmemistik cocuk sustu . Eve giridk yataga koydum üstümu degisip elimi yikamak icin kendi kendine agular agiler🤦♀️😂 gülmeler falan. Ya sizce niye böyle yani bizim evden baska birinin evine gidince surekli ağlıyor hic susmuyor gecici bir durum mu