İstanbul esenyurtta oturan bir annemiz maalesef ki covid 19 olmuş sütü olmadığı için mama vermek zorunda ve bebeğin bağışıklığını yükseltmek için anne sütüne ihtiyacı var sütü çok olan fedakar annelerimden 2 aylık minik bebeğimize anne sütü bağışlarınızı bekliyoruz Allah hepinizi bebeklerinizle beraber korusun