Merhaba anneler, bebeğim 2 ay 23 günlük. 5250 kg. İlk ay 4700 dü kilosu 19 gün sonra kilo verdiğini farkettik. Gerçi farklı yerlerde tartıldık onun etkisi var mı bilmiyorum. Dr mama başlattı doymuyor desi. Bebeğim çok huzursuz ve sürekli ağlıyordu bu süreçte. Günde 60ml kadar mama verdik. Daha sonra kilosu toparlayınca mamayı azalttım ve sonunda kestim. Şuan sadece emziriyorum. En son 2 haftada 250 gr almış dedi hemşire az almış dedi. Moralim çok bozuldu. Sütümğ arttırdım ve birkaç gündür düzgün emiyor normalde hep huzursuzdu. Sadece memeyle devam bir hafta daha takip edelim diye düşündüm. Sizce durum o kadar kötü mü yani mama başlanmalı mı illaki?