Kızlar merhaba 2 buçuk aylık kizimin kakasinda mukus var asırı gazi var bı anda başlayan ağlamaları var ve genelde akşamları oluyor. Kakası bazen gürültülü bazen sessiz. Hırıltısida arada emzirirken oluyor. Kabızlığı vardı maflor kullanıyoruz ve düzeldi. Onun dışında kakasinda kan yok egzaması yok. Gaitada gizli kan temiz çıktı. Alerji için kan testi temiz çıktı. Deri testi yaptırmadık daha küçük diye 😏 Birde bilirsiniz belki laktoz intoleransi diye bişi var. Bunun için gaitada redüktan madde baktırdık ve eser miktarda çıktı. Relectaz kullanıyoruz bu yüzden eser miktarda çıktığını söyledi doktorumuz. Ama ben süt ürünleri yiyemiyorum ya alerji varsa diye vicdan azabı çekiyorum. Süt kuruyemiş et falan yemiyordum 3 4 gün çok iyiydi ama sonra yine sebepsiz ağlamaları basladi. O yüzden sadece süt ürünleri tüketmiyorum. Nasıl bi yol izlemem gerekiyor bı yol gösterin bana 😥🤦