Selam hanımlar bugün sabah bi baktım ki ne göreyim 😯 üst iki dişimiz görünmüş ilk incilerimiz. İkisi de belli oluyo şuan. Alt dişlerimiz şuan yok önümüzdeki günler belki onlar da gelir. Ateş olmadı şuana kadar sadece huysuzluk vardı dün biraz o kadar.
1 yaşını geçmişti panik yaptık noluyor neden çıkmıyor diye 😁 size tavsiyem zamanı geldiğinde çıkacak panik yapmayın anneler 🙏🏻💓 şimdi gece takip edeceğiz inşallah ateş olmaz