Kizlar abimin korona pozitif 7.gunu bugun.ayni evde ablam da var.onun testi negatif cikmisti.ancak bugun ablam tat ve koku duyusunu kaybetmis.buyuk ihtimal bu 1 haftalik surede ona da bulasmis oldu ayni evde olunca.sorum şu; simdi ablam pozitif olduysa, karantina sureleri tekrar uzuyormu? Ilk pozitif olan abim bu 1 haftada negatife donmus olabilir.ama ablama bulastigi icin tekrar abime bulasirmi yoksa antikor urettigi icin korunur mu? Cok zor durumdalar Allah herkesin yardimcisi oĺsun.cevap verenden de Allah razi olsun.