Benanneyimanne Bebeklerimize kaşık mamayı kaçıncı ayda başladınız yad basşlayacaksınız bazı mamalarda 4.ay yazıyor hero baby gibi kaşık mamalarda marka tavsıyelerınız nelerdır arı mama hero baby bebelac 😇😇
Mom9 Benanneyimanne hiç gerek yok kaşık mamalara 😊 evde kendiniz yulaf ya da irmik kullanarak meyvelerden yapabilirsiniz