esraeylul34 evet ufakta olsa yapmalısınız. Harcamayı da cüzdanla yapmalısınız tabii kullanabilmek için kuponu. Bu arada ben kampayadan bağımsız, hep cüzdanla ödeme yapıyorum. Daha pratik geliyor. Harcamanın %2sini de geri veriyor, geröi devede kulak tabi de, olsun.