Sumelimami Kızlar normalde sütüm vardı bugün bebeğim hiç bırakmadan emdi beni neredeyse bu saattete emerken ağlamaya başladı sıkıyorum gögüsümü arada çıkıyo arada süt yok neden olabilir yardım lütfen
Buglemnannesi Sumelimami aynı sıkıntı bende de oluyor cnm ya emerken başlıyor ağlamaya bi sinir geliyo bide delircek ağlarken 🥺dısardan mama da veriyorum ben aynı zamnda ne kadarlık bebeğin
Merve6475 Sumelimami benim ikizlerim de aynı mamada gittigine biberon gibi hızlı gelmediklerine aglıyolar hemde sütümüde sağıyorum sütüm az ondanda böyle yapıyolar
Buglemnannesi Sumelimami mama veriyormusun ben doğduğu günden beri mama+meme gidiyoruz biz 1 ay 22 günlüğüz
Buglemnannesi @ Sumelimami cok sık emiyorsa o yüzden birikmemiş de olabilir sütün cnm benm öle oluyo yetmediğinş düşünüyorsan mama da ver bence
Zilifmom Yaa bnmkı 1 aylık 800 gr almıs ama banada akşamları öle oluyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Akşam olunca bi azalıyor sankı ne alaka ise