Krm Ben kullaniyorum . Doğumdan beri gyno ferro sanol , magvital , solgar , tera d3 gibi vitamin ve kan ilaçlarımı hala kullaniyorum . 4 ay 23 gunluk kizim 5 ayina girince tahlil olacagim ama dogum doktorum ve saglik ocağında ki aile hekimi 1 yıl kullandırma taraftarı . Emzirmiyorum bu arada bunları kendim icin kullaniyorum 🤗