Arkadaşlar oğlum 16 aylık ve 10 aydır kabız ne yaptiysam geçmedi götürmediğim doktor kalmadı kaka yumuşatıcı ilaç ve lavman dan başka bişey yapılmadı artık ilaçlarda fayda etmiyor çocuk gastroentoroloji bölümüne götüreceğim inşallah çözüm bulur bizim gibi olup atlatanlar varmıdır acaba