Oğlum 4,5 aylık hala nohut,fasülye,karnabahar, brokoli yemiyorum. Laktozsuz kefir süt içiyorum. Alışkanlık oldu nerdeyse. Ama et,balık ,bulgur pilavı ihmal etmiyorum.incir, hurma, dut kurusu,erik kurusu, tahin pekmez bunlar yemek yiyemediğimde kurtarıcım. Kefirin içine atın yarım muz ,1 yemek kaşığı tahin 2 yemek kaşığı yulaf , 4-5 çiğ badem onu İçin hem besleyici hem tok tutar. Mevsimi geldi cennet hurması, yoğurt, yulaf, tahin de yapıyorum öğlen yemek yemiyorum çünkü. Kahvaltıda yumurta üstüne kimyon çörek otu serpin.