Merhaba hanımlar 5 aylık kızım var kakasını 3 4 günde bir yapmaya başladı ama gayet mutlu ıkınma ağlama zorlanma vs yok. Ayrıca süt alerjisi olduğu için evolvia rp alerji maması verıyorum ama en çok anne sütü alıyor kakası koyu kıvamlı olmaya başladı katı bir hali var kabız olabilirmi nasıl anlayabilirim?