Arkadaşlar eşim pozitif çıktı ben de aynı belirtileri yaşadım bebeğim ve ben. test yaptırmadık ben düzeliyor gibi sayılırım bebeğim ishal 37 günlük nasıl geçer maske ile emziriyorum nolur fikir verin minicik bebeğime üzüldüm biraz mızmız başka sıkıntısı yok şu an