tosbikannesiii Kızlar oda ısımız 22 23 arası suan geceleri bebeğimin ense kısmıyla başının arkası terlemiş de soğumuş gibi oluyo alırken fark ediyorm ensesine bi bez falan koymaya çalışıyorum hep de şapka takmıyorum napsam acaba hasta olacsk diye korkuyorum
tosbikannesiii tosbikannesiii Erzurum’da yasıyorum havalar çok soğudu ince bisey giydirmişsem altına uzun kol zıbın kalın giydirmişsem kısa kol giydiriyorum şimdilik böyle
Dilos01 tosbikannesiii bizde 1 ay 3 günlüğüz bizimde terliyor ensesi Adana’da yaşıyoruz akşamları hafif soguk oluyor bu sefer de üşüyor çenesi titriyor klima açınca da terliyor bende korkuyorum hasta olacak diye ceket giydiriyorum örgü ceketi ne yapsak bilemedik iste
Woody tosbikannesiii bizim ev de fazla sıcak. Ne giydireceğimi şaşırdım 22 23 derece için uyku tulumu alıp rajat edin bence
Dilos01 tosbikannesiii yok gündüz güneş giriyor bizim eve sıcak oluyor Baya akşam da klima açık hafif terliyor
DuruE Benim bebeğim de aynı ensesi buz gibi oluyor gece ve alerjikte alakası var mı burada bekliyim bende :)