LittleMan çok moral bozucu bir duygu seni sonsuzzzzzz yürekten anlıyorum tatlım 😔 bebeğim 4aylık gecen ay kan tahlil i yaptırdım B12 ve Demir dibe vurmuş emzirme döneminde bebekler çok fazla anneden çekiyormuş. Kendimi aşırı halsiz bacaklarım ve eklem yerlerim dayak yemiş gibiydi ve saçlarım kemoterapi gibi dökülüyordu her seferinde çöpte gördükçe moral sıfırrrrrr banyo öncesi, duş sırasında elimi saçımın arasına sokmaya korkuyordum, kurutma esnasında tutam-tutam-tutammm şuan hem toz hem hap kullanıyorum bebeğe süte zaararı yok doktorum tavsiye etti şuan iyim çok şükür🙏🏻 tabi saçlarımıda kestirdim💇🏼 bir tahlil yaptır tatlım sende depolarında neyin eksilmiş gör derim ben 💕