Ruya_Hayal 37+1 doğum yaptım ilk 1 hafta her sağımda 30 cc süt geliyordu emzirdikten sonra son 1 haftadır damla damla geliyor ama sürekli emzirmeye devam edym rezene çayı ictm fayda etmedi bulgur pilavı yedim bol bol su icym başka ne süt artırır anneler 3. Bebeğim ama ilk defa böyle bir şey geldi başıma
Melikederinakinnn Ruya_Hayal bestlak damla canm birde kuru inciri kaynat suyunu ic baya iyi armut ananasda cok guzek sut yapiuor
Prenses_annesi22 Ruya_Hayal aynı dert bnde var humana cayı ıc pirinç unu muhallebi ye ve dereotu ye cnm
Haticetemzz Şekerli şeyler sut yapar derler canım şekerli şeyler yemeye çalış tahin pekmez,helva, kuru üzüm gibi … ben boş kalınca da sürekli bisküvi tarzı şeyler atıyorum agzima, bogazimin hic durmamasi lazimmis ben yemezsem sütüm olmazmış o yüzden sürekli biseyler atıyorum ağzıma, ayriyeten bol bol su içiyorum
Papatyabeyazi Tahin , susam , cennet hurması , irmik helvası , rezene, hurma , kuru dut , 2-3 litre su , promalt içiyorum birde ben