Ben kendimiz için yaptığımda ona da tattırdım. Hiç öğün olarak vermedim. Dip balıklarında ağır metal çok oluyor diye biliyorum. Bizler bile çok sık tüketmemeliyiz bu nedenle öğün gibi vermedim. Ama doktora falan sormadım tamamen kendi bildiklerim bunlar