Kundak yapmayı ne zaman bıraktınız? 🤔🤱🏽
Elleriyle kendini çok uyandırdığı icin kundak yaparak uyutuyorum ama şimdi 3 aylık oldu çok güçlendi kundaktan kurtulup kendini uyandırıyor. İstiyorum ki bende kundaksız uyusun ama gel gelelim elleri durmuyor uyurken bile yüzüyle uğraşırken uyandırıyor kendini.. 4 bucuk aylık gibi kendi kendine dönmeye basladıgında bitiyor o huyu diyolar ama bilemedim siz nasıl yaptınız??