Öbür postum pek dikkat çekmedi gerçekten dikkat çekmek için böyle bir şey yapacağımı düşünmüyordum ama yaptım kusura bakmayın lütfen.Benim için önemli bir soru olmasa yapmazdım biraz acil cevap almam gerek.Kızım doğduğundan beri Golden Goat mama kullanıyoruz.1 numara ile başladık 6.aydan itibaren 2 numara ile devam ediyoruz.Kızım 4 gün sonra 1 yaşına girecek ve 3 numaraya geçmemiz lazım benim bildiğim fakat Golden Goat 3 numara bulamıyorum.Yani satış anlamında değil hiç yok üretilmemiş gözüküyor.Golden Goat 2 numaranın üzerinde 6.aydan itibaren yazıyor ve devam sütü olarak geçiyor.Acaba Golden Goat 2 numara ile mi devam etmeliyim?Yoksa benzer ürün olan Baby Goat 3 numarayımı alsam?🤷🏻♀️