Gmznzalbrls-1820 çok aşırı zahmetli çabuk doluyor sürekli tozunu boşaltman gerekiyo. Silmesi için halıları toplaman gerekiyor. Saç kıllarını asla içine çekmiyo altında teker fırçası var ona dolanıyo ve onu temizlemesi çok zor eğer saçınız uzunsa. Mesela iki sandalye ayağı arasından geçmiyo orayı atlıyor ve küllük süpürme oranı %40 falan özellikle mutfağı hiç onunla süpürmüyorum. Bütün kırıntıları halının kenarına biriktiriyo geçiyo. Çekmiyo çok fazla. Halılarım püsküllüydü hepsini altına bantladım. Bazı prizlerimi üçlü kabloyla kullanıyorum onlara takılıyor. İnce paspaslarsa takılıyo onları süpürmüyo. Yani ben hiç memnun kalmadım açıkçası parasına değmez. Sadece süpüren alınır belki ama hem süpürüp hem silen hiç tavsiye etmiyorum. Her yeri bir bezle silip geçiyo hiç temiz olmuyo deterjan da koyamıyosunuz