Hasret51 Kızlar merhabalar iyi akşamlar kızım 3 aylik sol kulağında biraz kepçelik var hepsi burada dan kepçe kulak önleyici uyku bandı aldım bunu kullanmak için geç mi kaldım yoksa 🙄🙄 bu durumda olanlar varmı?
Giraysmom20 Hasret51 onu kullanırken bebeğiniz rahat eder mi bilemedim ama kız çocukları için çeşitli saç bantlarından alabilirdiniz onlarda yatırıyor kulağı 😊 bebeğinizin gelişimi hala devam ediyor geç kalmış sayılmazsınız bence 😊
elfozyil Hasret51 link atarmısım canım :) 3 buçuk aylık bizde de biraz oldu hep Katlanıyor bu Arada geç kalmadık bence