Deletedmom60 Duygusalbiranne dyson v11 kullanıyorum memnunum muadili olarak philips speedpro önerebilirim oda annemde var ordan biliyorum
2papatya Duygusalbiranne Bosch yeni şarjlı süpürgesini almayı düşünüyorum Bende.. bu aralar indirimde 2300 civarı birseydi
Yavuzuannesi2012 Duygusalbiranne arçelik k6120 kullanıyorum çok memnunum. Annemde sd 9961 kullanıyor o da güzel. İkisini de öneririm.
2papatya Deletedmom60 merhaba bende araştırdım bi ara şarjlı süpürge dyson için power tuşuna basılı tutmak gerekiyor kullanılırken diyorlar gerçekten öyle mi
Duygusalbiranne Deletedmom60 dysonu biliyorum ama o kadar para vermek istemiyorum en fazla 3 bin vericeğim bişey arıyorum
2papatya Deletedmom60 yaaa off hala dyson için bi şans verebilirim diye düşünüyordum ama doğruymuş maalesef 🤦🏻♀️ Teşekkür ederim
Yavuzuannesi2012 Duygusalbiranne ben biraz huyluyumdur süpürgem halıyı tuttu mu çekecek o yüzden ihtiyaç duyuyorum