Merhaba bebeğim iki bucuk aylık. Bır ay once soguk algınlığı oldu boğazında balgam varmış antibiyotik aferin verdi doktor bir hafta kullandım gecti. Sımdı yine aynı hırıldıyo. Biraz öksürük var yıne bıraz mukusumsu cıkardı agzından . İlaç vermek istemiyorum yine napıyım ben bilgisi olan var mı ? Soğuk alacak bır sey de yapmıyorum evden cıkmıyoruz anlamadım ki.