Kızlar kızım doğduğundan beri Golden Goat mama kullanıyoruz.1 numara ile başladık 6.aydan itibaren 2 numara ile devam ediyoruz.Kızım 4 gün sonra 1 yaşına girecek ve 3 numaraya geçmemiz lazım benim bildiğim fakat Golden Goat 3 numara bulamıyorum.Yani satış anlamında değil hiç yok üretilmemiş gözüküyor.Golden Goat 2 numaranın üzerinde 6.aydan itibaren yazıyor ve devam sütü olarak geçiyor.Acaba Golden Goat 2 numara ile mi devam etmeliyim?Yoksa benzer ürün olan Baby Goat 3 numarayımı alsam?🤷🏻♀️