Mother_ Kızlar bu aşı normalde 1 yaşında yapılıyor. Hemşire aradı yarin gelin yapıcaz diye 9 aylık bu arada oğlum . Ya benim bildiğim 1 yaştan önce yapılırsa koruyuculuğu olmuyo. Kafayı yicem biri yaptır diyo biri yaptırma 1 yaşında yaptır. Siz ne yaptınız
Glcnlts Mother_ bize doktorumuz sadece kizamik asisi varsa o yapilsin karma olan kizamik kizamikcik kabakulak 1 yasinda yapilacak dedi. Bazi saglik ocaklari karmayi yapmaya kalkiyor yapmak isterse yaptirma ama sadece kizamik asisi varsa yaptir dedi bende hemsiremize sordum o da sadece kizamik yok 1 yasini bekleyelim dedi