drn5410 TinkyWinky benimki bir iki sefer yaptı böyle göğsüne doğru sarsar gibi yapmıştım çok hoşuna gitti birkaç sefer kahkaha attı ama sürekli yapmıyor 🤭 hoşuma gitti tabiki öyle gülmesi 🤭😍 3 ay 20 günlüğüz bu arada 😅
acimavi TinkyWinky 3,5 aylıkken yüzyüzeydik şebeklik yapıyordum kıkırdadı, şok oldum dönüp ablama baktım o da şok olmuş bize bakıyordu😁 acayip mükemmel bir his😍
Giraysmom20 TinkyWinky 3 aylıkken ilk kahkahasını attı bacaklarımda oturuyordu babasıda karşısında ce eee yapıyordu dakikalarca kahkaha atmıştı 😂 bayılıyorum o kahkahaya her saniye her şeye asla gülmez seçici davranır dün güldüğüne bugün asla gülmez 😂