Aysada Kızlar bebeğim 3 ay 10 günlük kundak yapmazsam uyandırıyor kendini yüzünü tırnaklayıp kanatıyor :/ normal mi bu? tırnaklarını hergün törpülüyorum ama o kadar çok bastırıyor ki her gün bir yerini çiziyor parmaklarını gözüne sokuyor :(
mina00 Aysada gece uyurken eldıven tak, yırnaklarının yankısımlarınıda kes, benımkıde bazen cızıyo gercı ben eldıven takmıyorum
Aysada rukisbahri doktorlar önermiyor ama eldiveni 2. Ayda çıkarın demişlerdi ben taktım 2. Ayda da 3übitirdik şimdi bu hareketler normalmi merak ediyorum
KoalasMom Aysada Normal canım ellerini keşfediyor şu an ağzına sokması sürekli yüzüne götürmesi çok normal eldiven takma kundak yapma mümkünse ama hiç durmuyorsa sadece gece yarım kundak yap gelişim aşamasındalar rahat hareket etsin ki tanısın vücudunu